چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟
سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:,

چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟

پالت چوبی برای برای تحمل مقدار زیادی نیرو  طراحی و ساخته شده است. آنها به راحتی از بارهایی با هزاران پوند وزن را حمایت می کنند در حالی که از طریق یک جرثقیل و یا جک پالت برداشته شده اند. اثرات و فشارهای جنبش بار در نهایت منجر به تعمیر یا تعویض یک پالت چوبی می شود. ساییدگی و پارگی در پالت چوبی اجتناب ناپذیر است، اما چند راه برای گسترش عمر مفید پالت چوبی و جلوگیری از تخریب پالت چوبی وجود دارد. اکثر آسیب های وارده به پالت چوبی به دلیل بی دقتی در حمل و نقل است. این امر در مشاهدات تخریب پالت چوبی در انبار مشهود است. اطمینان از اینکه پالت چوبی قبل از حمل به درستی برداشته شده است یک امر کلیدی برای جلوگیری از آسیب به پالت چوبی و افزایش عمر مفید آن است.

سه نکته برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پالت چوبی

 صدها میلیون پالت چوبی در انبارها و در داخل و خارج از کانتینر های حمل و نقل هر روز جابه جا می شوند. بیش ترین آسیب ها در پالت چوبی به دلیل جابه جایی نادرست است که به راحتی می توان از بروز آن جلوگیری کرد. کارگرانی که با پالت چوبی سروکار دارند ممکن است به درستی آموزش ندیده باشند و یا در جابه جایی آنها بی دقت باشند. در اینجا سه راهنمایی بری جابجایی صحیح پالت چوبی برای شما ارائه کرده ایم.

  1. به دقت لودر را تنظیم کنید. در بیشتر مواقع هنگامی که یک لودر در پالت چوبی قرار می گیرد، تراز نیست. چنگال های زاویه دار در آسانسور در ابتدا با تخته های هادی در تماس هستند، و فشار زیادی را تحمل می کنند. نیروی حاصل از این فشارها باعث ایجاد آسیب های زیادی در تخته های هادی جلویی می شود، در نهایت نیاز به تعمیر و نگهداری آنها خواهیم داشت. تخته های هادی جلویی اغلب جزء حیاتی پالت چوبی هستند که در نهایت به زندگی خود پایان می دهند.
  2. پالت چوبی را روی زمین نکشید. پالت چوبی اغلب اوقات  در سراسر طبقه به جای اینکه برداشته و جابه جا شوند، بر روی طبقه کشیده می شوند. کشیدن پالت در سراسر طبقه باعث ایجاد اصطکاک بین تخته هادی کف و پالت چوبی می شود که به اجزا آسیب می رساند. در شبیه سازی PDS،  تخته های هادی کف بیش از تخته های هادی بالایی دچار آسیب می شوند.
  3. به طور کامل جک پالت را قرار دهید. جک پالت به طور کامل براساس پالت چوبی طراحی شده اند. اغلب اوقات، با این حال، آنها به طور کامل وارد پالت چوبی نشده و چرخ های جک به تخته داخلی پایین ضربه وارد می کند، و منجر به شکسته شدن آنها می شود. جلوگیری از این نوع آسیب ساده است؛ هر زمان که شما از جک پالت استفاده می کنید، مطمئن شوید که قبل از شروع کار، جک پالت به درستی وارد پالت چوبی شده باشد.

با استفاده از این سه نکته ساده برای جابجایی پالت چوبی می توانید عمر مفید پالت چوبی خود را با کاهش فشارها و نیروهایی که بر آن وارد می شود، افزایش دهید. تنها کمی دقت و مراقبت بیشتر می تواند از شکسته شدن پالت چوبی شما جلوگیری کند و به تبع هزینه های مرتبط به پالت چوبی نیز برای شما کاهش می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





عناوین آخرین مطالب وبلاگ
چگونه یک پالت چوبی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟
فرآیند تولید پالت چوبی
از مزایای داشتن تامین کنندگان متعدد پالت چوبی چیست؟
مقایسه اجاره پالت چوبی با خرید پالت چوبی
چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟
چرا پالت چوبی از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده اند؟
چرا قیمت پالت چوبی بازتاب مستقیم بازار ساختمان است؟
عملیات حرارتی در پالت چوبی و مزایای آن
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
IPPC چیست و چه نقشی در صنعت پالت چوبی دارد؟
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
سایت پالت چوبی فعال در زمینه خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم
آیا جایگزینی برای پالت چوبی به منظور انتقال کالا وجود دارد؟
صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین
عوامل موثر در قیمت پالت چوبی
تاثیر KPI پالت چوبی بر تجارت شما
5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی
عرضه کننده پالت چوبی چگونه می تواند در پول و زمان شما صرفه جویی کند؟
انتخاب چوب برای تولید پالت چوبی
ساخت میز با استفاده از پالت چوبی